21/9/10

PREMIO EDEBÉ


Meu irmán o xenio, foi premio Edebé de literatura infantil, e agora aparece publicado en galego, con tradución de Ricardo Fernández Sabín e ilustracións de Jordi Sampere, na colección Tucán de Rodeira. O autor, Rodrigo Muñoz Avia, xa contaba con outro premio Edebé coa obra Os perfectos, e ademais de escribir tamén para adultos e realizar guións de cine ten publicados diferentes escritos sobre os pintores Lucio Muñoz e Amalia Avia, seus pais. Lemos o comezo: “O mundo divídese en dous tipos de persoas: os xenios e os demais. Iso é o que di a miña nai. Entre os xenios, está o meu irmán. Entre os demais, estou eu. Claro que a miña nai non o di así, pero eu ben sei que o pensa. Chámome Lola, teño dez anos e gústame o fútbol. Cando xogo, o que máis me gusta é poñerme diante do que leva o balón para impedirlle que chegue á nosa portaría. Encántame tirarme ao balón, roubarllo, erguerme, saír coma un lóstrego e pasarllo a calquera dos nosos dianteiros ou, se teño ocasión, tirar desde lonxe, como fixen o día que lle metín un gol aos do SEK cun fungueirazo. Estou no equipo de fútbol do meu colexio. Son a única nena que xoga neste equipo e tamén a única nena que compite na liga interescolar da zona noroeste da miña cidade.”

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola , me llamo Marta ,voy a 6º ,me gusta mucho leer ,pero nunca he leido este libro, parece chulo

Firmado:Marta